Jeugdwerking

Ritmekids  4 tot 8 j vrijdagavond 17uur tot 18uur met pauze van 10 minuten om de aandacht te kunnen behouden

Leren spelenderwijs ritme aan op verschillende manieren. Basis: handenklappen, voetenstampen, ritme op muziek, begin van eenvoudige marsen.

Slagwerkkids 8 tot 12 j  vrijdag 18uur tot 19uur  zijn de tamboers, leren de stapmarsen, marsen van de fanfare en brengen samen met de melodykids muziek op concert een eigen nummer. Worden gestimuleerd om de stap te zetten naar de muziekacademie. Juni groepsbezoek aan de opendeur academie verschillende instrumenten leren kennen en laten proeven.

Melodykids 12+ j iedere woensdagavond van 19uur tot 19u30  tamboers stromen door liefst naar de academie om een instrument aan te leren zo niet kunnen ze melodisch slagwerk aanleren. Krijgen basis notenleer.

Er wordt ook koper blaasinstrument les gegeven op woensdagmiddag indien ze dit graag willen.

Wij proberen de ouders mee te betrekken en worden uitgenodigd om actief mee te doen bij de optredens van de kleinste. Sommige ouders leren de stap marsen aan. Aangezien ze toch moeten wachten kunnen ze actief meedoen.

Kijk in agenda voor de lessen vrijdagavond

Uitvoering:

4 Mei 2024 muzikale globetrotters jong talent in concert

20 december eindejaarsconcert.

Alle activiteiten met de fanfare, concerten, uitstappen.

Activiteiten naast muziek:

*Bowlen( ontspanning)

*Weekend naar Lanaken camping 15 tot 17 augustis 2024

Er wordt verder nog gekeken wat er zoal kan worden georganiseerd.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Home Agenda

Willy Weermann